سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

یکی از عوامل مهم در افزایش رتبه سایت و قرار گرفتن آن سایت در نتایج اولیه موتور جستجوگر گوگل، خرید بازدید سایت می باشد. زیرا هر چه تعداد بازدید کننده های سایت بیشتر باشد سایت مورد نظر در جایگاه بهتری از سایت گوگل قرار خواهد داشت و تعداد بازدیدهای سایت بیانگر میزان شناخته شدن و محبوبیت آن سایت در بین عموم افراد می باشد. بدین صورت که هر چه تعداد بازدیدهای مستقیم با Bounce rate پایین و مناسب به همراه کلیک بر روی لینک های داخلی، Pageview و بازگشت کاربران وفادار بیشتر باشد سایت دارای اعتبار بیشتری نزد موتور جستجوگر گوگل پیدا خواهد کرد زیرا موتور جستجوگر از این روش متوجه خواهد شد که تنها این سایت در موتور جستجو و تبلیغات کلیکی شناخته شده است بلکه در بین عموم مردم نیز شناخته شده است. همچنین باید به این نکته توجه کرد که بازدید کننده سایت باید واقعی باشد. از این رو یکی از مهمترین دغدغه های مدیران سایت و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی این است که وب سایت خود را بتوانند در رتبه های برتر سایت گوگل در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند و برای جهت ارتقا جایگاه سایت خود در موتور جستجوگر گوگل می تواند از طریق خرید بازدید سایتاقدام کرد و رتبه سایت خود را بهبود بخشید. این مقاله تحت عنوان بهترین منابع برای خرید بازدید سایتنگارش شده است.


خرید بازدید سایتامکانی را برای سایت ها و وبلاگ ها فراهم می کند که با توجه به هدف آنها سریعتر مسیر موفقیت خود را طی کنند. همچنین با بهتر شدن رتبه سایت و افزایش بازدید می توان تبلیغات سایر سایت ها و محصولات را در سایت خود قرار داد و کسب درآمد کرد.

بهترین منابع برای خرید بازدید سایت چیست؟

در این قسمت قصد داریم بهترین منابع برای خرید بازدید سایترا برای شما عزیزان معرفی کنیم. از این رو برخی از سایت های معتبر جهت خرید بازدید سایتبه شرح زیر می باشد:

·        سایت leadfeeder : یکی از اولین سایت ها در این حوزهمی باشد که از برترین سایت های عرضه کننده خدماتی از جمله افزایش بازدید سایت و کاهش رتبه الکسا در بازه زمانی بین 1 هفته تا 14 روز است.

·        سایت ترافیک مستر(traffic-masters) : یکی از سایت های قدیمی برای خرید بازدید می باشد .از جمله فعالیت های این سایت می توان به خرید بازدید سایت و افزایش تعداد بازدیدهای واقعی گوگل و سئو سایت اشاره کرد .

·        وب سایت webtrafficgeeks : یکی از اولین سایت های عرضه کننده برای خرید بازدید سایت است.لازم است بدانید که پشتیبانی این سایت جهت انجام امور خرید بازدید بسیار قوی بوده و درخواست های فرد توسط نیروهای مجرب پیگیری می گردد.




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 98/10/5 | 4:36 عصر | نویسنده : حامد علیزاده | نظر

  • paper