سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بازدید سایتمی تواند در روند پیشرفت سایت به شما کمک شایانی کند و عملا هر کس که خرید بازدید سایت را انجام دهد می تواند در کمترین زمان ممکن موفق شود و به اهداف خود دست پیدا کند.

اما باید به این نکته دقت داشته باشید که اگر بخواهید در خرید بازدید سایت زیاده روی کنید مطمئنا به ضرر شما خواهد بود.

شما اگر بخواهید در این زمینه زیاده روی کنید و قصدتان این باشد که سایت شما به صورت لحظه ای افزایش بازدید داشته باشد،علاوه بر اینکه این کار هیچ فایده ای ندارد،بلکه شما پولتان را از دست دادید و مهم تر از آن،سایت شما به احتمال بسیار زیاد مورد پنالتی واقع گردد


پس به هنگام خرید بازدید سایت باید به نکات مهم آن دقت داشته باشید تا به درستی و به صورت استاندارد پیش بروید.

حال ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که شاخص های یک بازدید خوب چیست و چگونه می توان در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را گرفت.

 

مشخصاتی که به هنگام خرید بازدید سایت باید به یاد داشته باشید

همانطور که می دانید،کاربران ممکن است با دستگاه های مختلفی وارد سایت شما شوند و با استفاده از تکنولوژی که در اختیار دارند در سایت شما فعالیت کنند پس این نکته را به هنگام خرید بازدید سایت به یاد داشته باشید.

حال یک بازدید خوب،بازدیدی است که کاربران بتوانند به راحتی با هر دستگاهی که در اختیار دارند وارد سایت شما شوند و بتوانند از سایت شما بهره ببرند.

سایت شما زمانی معتبر خواهد بود که کاربران با استفاده از دستگاه های مختلف نظیر کامپیوتر،موبایل و دیگر دستگاه های الکترونیکی که قابلیت متصل شدن به اینترنت را دارند،وارد سایت شوند.

علاوه بر آن،یکی از مهمترین شاخص های بازدید خوب این است که کاربر وارد سایت شما شود و بتواند به صورت مداوم در آن فعالیت کند و دقایقی را در سایت شما بگذراند


از این جهت،بهتر است که تولید محتوا سایت خود را قوی کنید که کاربر نخواهد سایت شما را ببندد و سراغ سایت دیگری برود و هر نیازی دارد بتواند در سایت شما به جواب خود برسد پس قبل از خرید بازدید سایت در ابتدا نیم نگاهی به محتواهای درج شده در سایت بی اندازید.

پس اگر سایت شما یک سایت خوب و استاندارد باشد و به طور مداوم اقدام به تولید محتوا کنید،به طور ناخودآگاه آمار Bounce Rate سایت و یا نرخ فرار را پایین می آورید که همین به نوعی باعث می شود تا اعتماد گوگل نسبت به شما بیشتر شود و در نتیجه به هنگامی که یک کاربر در موتورهای جستجوگر از جمله گوگل اقدام به جستجو یک کلمه کلیدی می کنند،نتایج کاربر به گونه ای باشد که سایت شما در صدر نمایش نتایج باشد.

 




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 98/9/7 | 5:10 عصر | نویسنده : حامد علیزاده | نظر

  • paper